Logo_edited.jpg

Bestuur

De Samenstichting en de bestuursleden hebben over de taken van de samenstichting het volgende met de gemeente Halderberge afgesproken:

​

Het bevorderen van de leefbaarheid van de kern Bosschenhoofd en het verrichten van al wat hiermee verband houdt of daartoe bevorderlijk kan zijn. Tot dit doel behoort niet het doen van uitkeringen aan de oprichter of aan hen die deel uitmaken van organen van de stichting.

​

De stichting tracht het doel als omschreven in het eerste lid, onder meer te bereiken door samen met de inwoners en de gemeente te participeren in projecten in hun leefomgeving en door de communicatie tussen gemeente en de inwoners te verbeteren.

​

De stichting heeft tevens als doel het organiseren van activiteiten met als doel het samenbrengen van inwoners van Bosschenhoofd, het bevorderen van de saamhorigheid en het bestrijden van eenzaamheid, zoals een (dorps-)kwis, een (dorps-)barbecue, een kinderspeeldag, jeu de boules activiteiten en dergelijke.

20230704_213524.jpg

Het bestuur bestaat uit de volgende personen (vlnr):

Toon de Bont (secretaris)

Lotte Wijnen (voorzitter)

Kees Konings (bestuurslid)

Mary-Ann de Bont (bestuurslid)

Walter Verstraten (penningmeester)