Oprichting Samenstichting Bosschenhoofd

Op woensdag 20 juli heeft de formele oprichting van de Samenstichting Bosschenhoofd plaatsgevonden door ondertekening van een convenant met de gemeente Halderberge. De gemeente Halderberge plaatste hiervan een bericht op Facebook met enkele mooie foto's erbij:

"Een tijdje geleden heeft het college besloten om een samenwerkingsconvenant aan te gaan met Samenstichting Groet en Ontmoet Bosschenhoofd. Deze stichting heeft zich op verschillende manieren in het dorp gepresenteerd. Zo zijn zij actief betrokken bij de oprichting van het nieuwe Dorpshuis en de buurtbarbecue. Samen met ambassadeurs van de gemeente is vervolgens een training overheidsparticipatie gevolgd. Daarbij is duidelijk geworden dat zowel de gemeente als de Samenstichting willen samenwerken. Dit alles met het doel om inwoners van Bosschenhoofd te laten participeren, de communicatie tussen inwoners en gemeente te verbeteren en de leefbaarheid in Bosschenhoofd te bevorderen. Gisteravond is hier officieel een convenant voor ondertekend tussen de gemeente en de Samenstichting.

Daarnaast heeft burgemeester Bernd Roks de heer Nol Krijnen bedankt voor zijn jarenlange inzet voor de samenleving in Bosschenhoofd met een kleine attentie."

Recente blogposts

Alles weergeven